September 12, 2013

Jesensko - zimska lista želja.

Na laptopu imam jedan folder pod nazivom Inspiration. U njemu se nalaze sličice raznih stvari koje mi se sviđaju, koje bih voljela imati, napraviti, kupiti itd. Ima svega, od igle do lokomotive, reklo bi se, pa ću u ovom postu predstaviti par stvari koje bih si voljela priuštiti ove jeseni i zime. Mislim, morat ću obaviti neko rođendansko čašćenje. A i ono kad diplomiram konačno, nadam se da ni na to neću čekati više predugo :lijenođubresfilozofskog(sigurnojeikomunjara): :).

Imala sam na ovom blogu i jedan proljetni wishlist, pa da prvo vidimo što se s njega nabavilo ili prekrižilo. Što se tiče šminke, s popisa nisam nabavila ništa (problemi financijske prirode, naravno) ali sam našla nešto zamjena. Umjesto Illamasqua Scandal ruža nabavila sam Calvin Klein u nijansi Flutter koji mi je postao divan dnevni ruž, a umjesto rumenila iste kozmetičke kuće uletio je Catrice Think Pink. Iako ove stvari još uvijek želim, i ovo su dobre trenutne zamjene.

Kod liste s odjećom situacija je bolja. Na eBayju sam kupila Superstar II i pritom napravila jako dobar deal - pošto je moj broj bio zadnji, snižen je 50%, a i imale su neko oštećenje (požutio đon od stajanja u izlogu) koje sam sanirala te su mi odbili još 15 dolara, tako da sam ih platila ravno 50 dolara sa shippingom. A i carina me zaobišla ovaj put. Raznog prstenja po dolar nabavila sam također na eBayju, euforija oko marama me prošla (to nisam ja nikako), a umjesto izrade jaknice s kožnim rukavima kupila sam ljetos u H&M-u komandosicu s kožnim rukavima (sniženu s 300 na 70 kn) koju moram još malo doraditi pa će biti spremna za izlaske iz ormara.

Vratimo se na jesensko/zimski wishlist. Ovaj put je naglasak na cipelama i tenisicama, s obzirom da imam jedan i pol pošten par za obući (ovo "pol" se odnosi na drugu sezonu mrcvarenja Vansica od nemila do nedraga).


Ove godine me nešto puklo da bih nosila ovakve wedgesice. Štikle inače ne nosim, a ove mi se čine kao nešto između, pa pošto su uglavnom jeftine po eBayju, mislim da ću si jedne nabaviti da imam za eventualne formalne prigode (svadbe i sprovode). Ono što si definitivno priželjkujem otkad sam kupila prve creepersice (Demonia) prije pet godina, su ove Undergroundove. Brušena prava koža, crne, double sole... Prekrasne su, a vjerujem i kvalitetne. Ove Demonijine su odavno za smeće, ali rijetko ih nosim u zadnje vrijeme tako da nekako izdržavaju. Cijena od 130 funti nije nikako mala, ali vjerujem da se isplate. Neprežaljene flatform tenisice iz H&M-a zamijenila sam Asosovim, planiram ih naručiti kroz par dana jer su povoljne (26 eura), a tamo sam snimila i ove flatform sandale, kojima više nije baš sezona, ali ako ih brutalno snize mogla bih kupiti i njih. I zadnje su Vans Authentic s uzorkom snježnog leoparda. Škicam ih već dugo na eBayju i nadam se da ću se bar njima počastiti za rođendan. Bilo je doduše nekih sličnih u H&M-u proljetos, ali nije to to. Vans je Vans.

Zadnji mjesec intenzivno sam razmišljala o nabavci duge suknje, a oni koji me poznaju vjerojatno ne bi vjerovali u to s obzirom da vječno izjavljujem da duge suknje neću nositi dok ne budem stara. Onda sam ih razgledavala u H&M-u i zaključila da s obzirom da uglavnom nosim crno bi me još proglasili i gotičarkom, pa sam odustala od toga, a zapela mi je za oko ova haljinica frak-kroja. Da je taj kroj izlizan, jest, ali nadam se da će i taj trend proći dok ja ovo nabavim jer je to zlatna sredina između mojih standardnih (pre)kratkih suknji i duge suknje o kojoj sam razmišljala. U H&M-u sam vidjela još par ovakvih basic komada (tunika, majica, haljina, što već to je) kojih nikad dosta u ormaru, pa vjerujem da ću i takvih stvari nabaviti. Bar nemaju blesave natpise, zlatni vez i cirkone. I zakovice od kojih me iskreno već boli glava. Ne zato što ih ne volim, nego se držim one stare uzrečice pank pankerima, šminka šminkerima

Ovu steampunk haljinu vidjela sam, mislim, negdje na eBayju i sjećam se da je bila poprilično skupa. A kako mi je velepoštovani otac ljubazno prepustio svoj set sa zakovicama, bušilicom za rupe i ostalim stvarčicama za obradu kože, nadam se da ću uspjeti napraviti nešto ovakvo. To jest, ove naramenice ću napraviti sigurno, nadam se da ću uspjeti i sama sašiti ostatak. Ako baš i zapne, prepustit ću krojačici kojoj ću ionako morati u posjetu zbog šivanja hlača, pošto ne mogu, odnosno, nemam živaca za traženje odgovarajućih hlača po dućanima. 

Šalkapa je nešto što pletem svake godine, a nikako da završim. Praktična stvar, i ove godine ću je na odvikavanju od pušenja sigurno završiti - to mi je jedan od ovogodišnjih ciljeva, a skužila sam da kad pletem se znam jaaako dugo zabaviti s tim, pa na cigaretu ni ne pomislim. Živi bili pa vidjeli (držite mi fige!).

Nakit rijetko kupujem, ali ova dva komada su mi već dugo na listi želja, prvenstveno zato jer si to sama ne mogu napraviti. Wildcat ogrlica od kobrine kralježnice i Omerica Organic drveni plugovi za uha sa sugarskull rezbarijom. Obje stvari su papreno skupe (za moje pojmove), ali nadam se da će jednom naći put i do mene. Jednostavno, za ove stvari nisam našla zamjene :).

Što se tiče šminke, tu sam ovaj put skromna jer zbilja ne znam što bih. Neutralna mat paleta je i dalje na popisu, ako konačno ne kupim Naked Basics, tu je nova MUA paleta pristupačne cijene (4 funte), i Illamasqua eyebrow cake, vjerojatno u nijansi Vehement pošto su mi obrve baš crne, tako da mi smeđi pigmenti za obrve baš i ne odgovaraju. A tako i tako planiram povratak u modru boju kose, fali mi jako. :)

Kako vam se sviđa wishlista? Što ćete vi kupovati? Pišite :)


19 comments:

  1. I moje Vansice su dušu dale, mrcvarim ih već 3. godinu. Ali su najbolje :D
    Crne wedgesice su mrak! I ja želim jedne takve iako sam u štiklama.. hm, nikad :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedino što je dobro kod Authentics je to kaj što su ofucanije, to bolje izgledaju :) Lijepo stare, reklo bi se :D A bit će još za sljedeću godinu a onda nove :)

      Delete
  2. super su mi tenisice, a ovakve platforma sandale imam slične i to baš s asosa, samo u nekom tekstil-verziji :)
    wishilsta za pet ;)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. :D Veliš dobre ove sandale? A niš, tenisice sam naručila, još sam našla neki kod pa su me došle 22 eura :D budem gledala kad će snizit sandalice pa i njih naručim jednom, za sljedeću godinu :)

      Delete
  4. Poprilično dobra wishlista, ali kudim te jer nam nisi stavila fotke CK ruža i rumenila i batina ćeš dobiti :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi vjerovala, al' na ovoj novoj sličici u About me je bio look koji sam napravila s rumenilom (a ima i taj ruž), ali fotić je odbijao suradnju i niš se nije vidjelo. Ak nabavim novi fotić, a moram jer bolje da ne znate čim ja slikam, bude bio i neki look :)

      Delete
    2. Gdje uzimas CK u HR?

      Delete
    3. To gdje je bio taj ruž su bili neki poklon paketi iz dm-a na sniženju, ne znam ima li ih još.

      Delete
  5. Super ti je WL :)
    Volim ovakve postove!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je? :) A da, volim i ja bacit oko na tuđe :) Kao i New in :)

      Delete
  6. Imaš možda nekako link za ovu ebay haljinicu? Saavršena jeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, sad sam pokušavala naći ali nikako, možda i nije s ebayja, davno sam to skinula. Našla sam ovu, slična je malo s tim bretelama: http://www.ebay.com/itm/Steampunk-Western-Frontier-Victorian-Suspender-Pinafore-Bustle-Skirt-Dress-M-L-/380716062340?pt=US_CSA_WC_Dresses&hash=item58a4721684 ako slučajno nađem, javim :)

      Delete
    2. Uglavnom, u pretragu "steampunk dress", "steampunk suspender dress" ili tako nekaj :)

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Jesu, morat ću ih napravit :) Samo moram kožu neku finu nabaviti, zakovice i O ringove imam :) Valjda će dobro ispasti :)

      Delete
  7. Našla sam ju haha ALL SAINTS ANATA DRESS, ali kolko vidim - rasprodana! :)Hvala ti na info. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi, sad sam si sejvala cijeli shop :) Bar za inspiraciju :)

      Delete
    2. :), imaju odličnih stvari, ali su skupi. Kaj se tiče naramenica, zakooon su, ajd nabaci diy ak se odlučiš :))

      Delete