September 3, 2013

Zimzelena kozmetika - okoloočni gel.

U drugoj nabavci Ivaninih zimzelenih proizvoda našli su se okoloočni gel, emulzija za skidanje šminke i pomada protiv strija koju sam kupila za prijateljicu. Recenziju emulzije možete pročitati kod Mell ili na Beauty&Mess blogu, a nakon (sad već gotovo dvomjesečnog korištenja) red bi bio da javim i svoje dojmove. 


Gel dolazi u maloj staklenoj teglici s metalnim poklopčićem te je nježno zelene boje. Sastav mu je sljedeći:
hidrolat kamilice i različka, eterično ulje kamilice, aloe vera gel, biljni glicerol i gel crvenih algi.
Prvenstveno služi za dubinsku hidrataciju i regeneraciju, protiv bora i tamnih podočnjaka. Iskreno, nemam problema s podočnjacima, a još ni s borama, no kako se već lagano približavam tridesetima (ajme joj) vrijeme je da se okoloočnoj njezi više posvetim. Gel je, pretpostavljate, lagane gelaste teksture te se vrlo brzo upija. Koža poslije njega je vlažna i nahranjena, ali nikako masna. Miris mu je lagan, biljni po kamilici, te se ne zadržava dugo što meni osobno odgovara jer nije moja ljubljena ruža koju mogu mirisati vječno.

Koristim ga već dva mjeseca, u principu svakodnevno makar češće ga namažem i dvaput dnevno (ujutro i navečer). Držim ga u hladnjaku (nije nužno), tako da je apliciranje istog uvijek vrlo osvježavajuće, posebno ujutro ako se probudim sa sarmama na očima (što mi se često događa ako navečer jedem nešto slatko ili slano, začudo ne od mamurluka). Koža oko očiju je nahranjena, a ono što sam primijetila je da mi je nekako i svjetlija (znate kako su obično kapci i okoloočno područje malo tamniji nego ostatak lica), što u globalu daje vrlo svjež dojam.


Pakiranje gela je 30 ml što bi trebalo potrajati oko tri mjeseca, ali eto, ja se mažem već dva i nisam došla ni do polovice. A zbilja ga obilato koristim, od obrva do obraza :). Proizvodom sam iznimno zadovoljna i veselim se sljedećem šopingu kod Ivane, jer su proizvodi zbilja povoljni i divni (konkretno, cijena ovog gela je 50 kn).

Katalog Zimzelene možete pogledati ovdje, a naručiti preko njihovog Facebooka ili e-maila zimzelenakozmetika[at]gmail.com.

Za kraj posta ću malo skrenuti s teme. Ne pišem često recenzije kozmetičkih i inih proizvoda (mislim, ne pišem uopće često, ako ćemo tako) i pišem jedino ako je neki proizvod dobar, a nerazvikan. A i s pojavom beauty blogova i recenzija sam se naučila birati dobre proizvode pa više ne bacam ni par kuna za nešto ekstra loše. Malo sam razmišljala zadnjih dana o tome - kako su mi sve recenzije koje i napišem pozitivne - i da bi možda nekome mogle zazvučati neiskreno, pa povodom toga, evo kratka "ograda" ukoliko ima takvih mišljenja. Ako i naletim na loš proizvod, vjerojatno neću ni djelić vremena potratiti na recenziju istog s obzirom da ću ga proklinjati i mrziti samu sebe zbog loše investicije.

4 comments:

  1. Joj jedva sam pročitala ova mala slova :D :D Pa tak i ja, rijetko mi se desi da kupim nešto loše pa onda ni ne pišem baš negativne recenzije. A ako nešto bude i loše, usput to spomenem u nekom postu jer mi se ne da posvetiti cijeli post.

    Nego, jel' ti onda tu kremicu mažeš i na kapke? Se to smije uopće? Ja sam nekako uvijek mislila da se kapci ne smiju mazati jer su jako tanki, nemam pojma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pravilu se ne bi trebali koliko znam, ali kako je ovo prirodna stvarčica i jako lagana, ja mažem od-do. Ušlo mi je malo i u oko jednom ali ništa ne peče (za razliku od proklete micelarne :D) Je, ova slovca su ful sitna, trebalo bi ih povećati ;)

      Delete
  2. Imala sam ga i stvarno je super :D lagan ali jako hidratantan i učinkovit. ja sam ga mazala i ispod obrva, na okoloočno područje skoro do obraza xD i nije mi nikad nadrazilo oči kao klasične okoloočne kreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Provjereno s izumiteljicom, može se mazati od-do :) Da, zbilja ne smeta ako i uđe u oko :)

      Delete