March 11, 2013

Proljetna lista želja.

Ne volim nedjelje, posebno kad su oblačne i tmurne. Sve je u nekom "opuštenom" điru, no to ubrzo dojadi stoga volim provoditi nedjeljne večeri gledajući lijepe (to je diskutabilno, prikladnije je reći meni lijepe) slike koje spremam u svoju mapu inspirativnih slika. U njoj zbilja ima svega - namještaja, do-it-yourself projekata, printeva, raznih umjetničkih djela, zanimljivih odjevnih komada ali nađe se i pokoja sličica kozmetike i odjevnih predmeta koje bih si rado priuštila. Stoga u nastavku slijedi moja proljetna lista želja dok spremam nove postove svojih pothvata.




Illamasqua Nymph rumenilo - klasično nježnoružičasto rumenilo za svakodnevno korištenje. Dvojim između ovoga i nijanse Tremble, konačna odluka će pasti kad isprobam oba u dućanu. A kako je moje jedino rumenilo pri kraju, mislim da je ovo na samom vrhu make-up želja.

Urban Decay Naked Basics paleta - također bazni komad make-upa koji bi svi trebali imati. Šest neutralnih nijansi od kojih je samo jedna shimmerasta (i to vrlo lagano koliko sam uspjela pohvatati iz recenzija) za mene je san snova jer mi se kompletne palete Naked i Naked2 ipak ne sviđaju toliko da bih sva sjenila iz njih koristila i potrošila. Makar, ni njih ne bi bilo na odmet imati... Možda se Naked2 jednom pridruži u mojoj kolekciji (ukoliko ju ne nadoknadim MUA dupeom Undress me too).

Illamasqua Mislead tuš u kamenu - iako sam ljubitelj gel linera, rijetko ih koristim jer ih je skidati s očiju prava muka, stoga mislim da će ovaj tuš u kamenu biti idealna investicija što se tiče efekta, pigmentiranosti i lakšeg skidanja. A sudeći po tome da se vrlo sporo troši, mislim da će mi trajati jako, jako dugo.

Illamasqua Sealing gel - ne toliko nužna stvarčica, ali vrlo dobrodošla kako bi se gorenavedeni tuš fiksirao u vodootporan, a tako bih lako i neka druga sjenila pretvorila u tuševe. A sigurno se još štošta može s tim napraviti, trebalo bi isprobati sve mogućnosti. 

Illamasqua Scandal ruž - vrlo mi se sviđa njegova relativno neutralna boja, ali opet ne toliko neutralna da bi bila nude (nude ruževi mi se jako sviđaju, no ja s njima izgledam kao da sam umrla stoga ih ni ne nosim). Mislim da bi bio idealan za svaki dan, no ipak ću pričekati da vidim kako jedan drugi ruž obavlja tu funkciju. Iskreno, nadam se da će biti dobar efekt i s njim tako da bar jednu stvar mogu prekrižiti s liste želja uz minimalno ulaganje :).





Sinoć sam malo surfala ponudom brandova dostupnih kod nas, tako da sam malo prelistala i Zarin katalog. U principu ne kupujem baš u Zari (ako se ne računa klasična bijela košulja za svadbe, sprovode i ostale formalne prilike), ali su mi se jako svidjele ove dvije haljine. Prva mi se svidjela zbog neobičnog izreza na rukavima i "ofucanog" izgleda, a druga zbog tog nekog bazičnog kroja na koji bih ja rado stavila neki zanimljiv print. U svakom slučaju, prvu ću probati uloviti na nekom sniženju ili outletu, a nešto slično drugoj ili sašiti ili nabaviti u nekom drugom dućanu povoljnije kako bih mogla eksperimentirati s printanjem.


Naravno, pregledala se i ponuda H&M-a. Za oko mi je zapeo ovaj zanimljiv prsten u obliku lubanje, a kako mi se prstenje u zadnje vrijeme jako dopada, mislim da ću ga nabaviti pri sljedećoj posjeti. Ili napraviti nešto slično. U ponudu su došle ponovno i ove tenisice s platformom, zbog kojih sam prošle godine prešla cijeli Zagreb i sve dućane ne bih li ih kupila. I nisam ih našla. A još se nisam mogla načuditi samoj sebi da sam toliko zapela za nešto od odjeće da sam bila u stanju toliko obilaziti dućane - mrzim hodanje po dućanima, gužve, isprobavanje i shopping, osim ako nije riječ o buvljaku i eBayju. Tako da se nadam da ću ih ove godine nabaviti (ukoliko znate u kojem H&M-u ih ima, crne i broj 37, javite), ako ne, opet eBay i čekanje...
Šal je također H&M, a svidio mi se zbog printa - crno-bijeli print i lubanje, nepogrješiva kombinacija. Jakna je H&M, ali stara LE kolekcija Girl With Dragon Tattoo. Mislila sam ju kupiti kad je bila aktualna, no cijena i njezina veličina me odbila od kupnje, naime, i najveći broj je bio zapravo minijaturan, tako da je to sve na meni izgledalo jako preusko za traper jaknu, koja bi ipak trebala biti jakna, a ne majica. Bez obzira na sve, još uvijek mi je na popisu želja i mislim da ću se baciti u neki diy pothvat da napravim nešto slično. Naravno, kad na buvljaku nađem odgovarajuću traper jaknu.
I zadnje, klasika... Adidas Superstar II su tenisice kojima ne gledam cijenu jer vrijede svake lipe (ili centa, ovisi gdje ih kupujete). Idealne za zimu i hladnije vrijeme, prije nego uskočim u drugu klasiku -  Vans Authentics. Tako da ću ih opet kupiti, jer ove koje sad imam su već na izdisaju nakon tri godine gotovo konstantnog nošenja i pet godina starosti. Ne toliko izvana, koliko iznutra (svake tenisice mi se potrgaju iznutra, bit će valjda do mog načina hoda). Jedini problem kod njih je broj. Naime, ove tenisice vode pod muški model, tako da u Hrvatskoj nabavljaju samo brojeve od 42 pa nadalje. Igrom slučaja sam naletjela na broj 38 zadnji put, koji mi je malo prevelik, ali opet, barem nije 42. Tako da jedino online shopping preostaje za nabavku ovih tenisica, ali to ću pričekati 01. srpanj i ulazak u EU da ne plaćam još i carinu i ionako prevelik PDV.

Ah, EU, PDV, carina, recesija... mnogo toga mi se sad mota po glavi pa najbolje da završim ovaj post. Jer blog bi trebao biti nešto neopterećeno i neformalno, pa čemu ga kvariti politikom i ostalim gadarijama iz stvarnog svijeta. 

Do čitanja, uživajte u proljeću (nadam se da je najavljeni mogući snijeg samo obmana)!


No comments:

Post a Comment