March 6, 2013

Masquerade, feather & jewels.


Ako me netko redovno čita, vjerojatno misli "kaj sad opet sa stvarima koje su prošle". Dobro, ja bih to vjerojatno pomislila da krenem sada pratiti neki novi blog (što se ne događa, ali opet dobro), no neke stvari koje su prošle meni su jako drage i lijepe i rado bih ih podijelila s ostatkom svijeta. Tako je i s ovim, opet je u pitanju šminkanje koje nije za svaki dan, nego za karneval. I to bome onaj u Rio de Janeiru.

Dakle, prije samog fašnika trebalo je isprobati maske i utvrditi kako se perje i dijamanti najbolje lijepe na lice, kombinacije boja i sve što ide uz to. Ponovno smo se Bugi i ja igrale barbikama, a ovaj put je nered od silnog perja bio itekako veći nego zadnji put kad smo se "ličile" u zombije.

MUA - Buga
Oči i čelo: crno i rozo perje, plastični dijamanti (Muller), Kryolan Liquid Latex, Kryolan Aquacolors (crna), usne Illamasqua Frenzy intenzivno sjajilo.



MDAA* - moja malenkost
Oči i čelo: plavo perje, plastični dijamanti (Muller), Kryolan Liquid Latex, Kryolan Aquacolors (bijela i plava), Illamasqua Chasm čisti pigment (na usnama također)

Pošto je fašnik prošao prije gotovo mjesec dana, ovo može nekome poslužiti kao inspiracija za sljedeći ukoliko vam se ne da u potpunosti maskirati, a želite nešto efektno i poprilično jeftino. Čak ni ne morate eksperimentirati s cijelom krinkom, nego možete dodati par pera na lice i pokoji dijamantić uz standardni make-up očiju i cilj će biti postignut. Lijepiti možete i sa standardnim ljepilom za umjetne trepavice, a mislim da bi se dalo i s nekim dječjim ljepilom za likovni (takva su obično jeftina i nisu otrovna, znate i sami kako klinci svašta vole trpati u usta).

Kako sa samog fašnika postoje prekrasne Tajanine fotografije, evo ih nekoliko u originalnom obliku (ne znam da li je primijećeno dosad, obožavam kvadratne instagramske slike u zadnje vrijeme).

Bugi i ja "radno" u Papas Baru za fašnik (mislila sam biti Lady Gaga kak' se spada ali na kraju sam zbog stiske s vremenom i bolesti bila neka verzija casual Gage koju je ubio pomahnitali obožavatelj - morala sam si napraviti rupu od metka na čelu, to je jednostavno bilo jače od mene kad je Buga donijela onaj Kryolanov plastelin i krv)


Zaposlena Bugi




MDAA - moja malenkost
Čelo i oko očiju: crveno i zeleno perje, plastični dijamanti, Kryolan Liquid Latex
Usne: jedna od crvenih nijansi iz Paris Berlin palete ruževa




 MDAA - moja malenkost
Lice: Kryolan Aquacolors (crna, bijela i crvena), crvene nijanse iz Paris Berlin palete ruževa 



 Ovaj dragi dečko je najveći ljubitelj šminkanja što se tiče muškog roda, a ovo (pola Joker, pola Anonymous, odnosno Guy Fawkes) je bila njegova ideja s kojom me dočekao i spremno sjeo na stolac i prepustio se maškaranju.


*MDAA - makedown anti-artist, ne znam kako da se drukčije nazovem s obzirom da tu i tamo uljepšavam i nagrđujem ljude u posebnim prilikama tipa Halloween, fašnik i glow party, a nisam školovana za to.

Čitamo se!

2 comments:

  1. super ti to ide! nije u školama sve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, morat ću isprobati na dobrovoljcima neku normalnu šminku pa da vidimo na kaj će to ličit :D U svakom slučaju da se oprat, nije tetoviranje :D

      Delete