March 5, 2013

Kryolan proizvodi za specijalne efekte - part #1.


Vjerojatno je velika većina čitatelja koji prate beauty blogove čula za Kryolan, njemački brand profesionalne šminke prvenstveno namijenjenu korištenju profesionalnim vizažistima u kazalištu i na filmu. Broje oko 16,000 raznovrsnih artikala, a ono što mene posebno uveseljava iz njihovog asortimana su proizvodi za specijalne efekte (kojima se možete pretvoriti u doslovno sve što poželite). Njihovi proizvodi dostupni su i u Hrvatskoj, u njihovom showroomu u Zagrebu na adresi Brozova 36/2.

U vrijeme zadnje Noći vještica i maškara, prijateljica koja je profesionalni vizažist nabavila je nekoliko stvari iz "special effects" asortimana te smo ih imale priliku isprobati u nekoliko navrata, što smo nazvale "igranjem s barbikama za nešto veće cure". Termin uopće nije neprilagođen, jer ovo što smo mi radile nitko ne bi nazvao uljepšavanjem - prije nagrđivanjem. A kako mene uveseljava sve nenormalno i kreativno, odmah sam se "prijavila" da me nagrdi.

U njenom velikom make-up koferu našle su se sljedeće stvari:

  • Special Blood
  • Spužva naziva "bockalica" (pogodna za risanje brade, kose itd.)
  • Fresh Scratch Blood
  • Special Plastic
  • Latex Liquid
  • Paleta Aquacolors od 6 boja 
Na prvom isprobavanju potrudile smo se koristiti sve proizvode što je nabavila (jedino tada još nismo imale Fresh Scratch Blood, nju je nabavila nakon što se ova prva - Special Blood, nije pokazala najboljom za efekte koje smo htjele postići).


Za lice je korištena paleta Aquacolors - najviše vremena nam je uzelo miješanje boja kako bi se dobila zelenkasto-siva mrtvačka boja. Rane su napravljene s Special Plastic i Latex Liquid, te obojane također s Aquacolor paletom. Ova tekućina žutocrvenosmeđe boje je Special Blood, i nije nam se nešto ekstremno svidjela za ovo što smo htjele raditi, ali kasnije se pokazala dobrom za dodavanje u rane kako bi uvijek izgledale "svježe", naime Fresh Scratch Blood se osuši i počne se guliti. A možete i zamisliti kako mi je kosa izgledala nakon upadanja u Special Blood (iako je divno mirišala po jagodama) - osjećaj je kao da vam upadne u pekmez ili med.
Sigurno se pitate koji je proces skidanja ovog čuda s lica i koliko to traje - zanimljivo, jako kratko (dulje mi je trebalo da skinem gel liner s očiju). Naime, sve rane su napravljene na sloju tekućeg lateksa kojem se nakon sušenja samo nađe početak i odlijepi (slično kao peel-off maske za lice), tako da je umivanje (nakon skidanja rana) trajalo kao prosječno umivanje jer se Aquacolors lako skida čak i samo s vodom (osim crne, ali to smo shvatile sasvim slučajno).
Instagram: @pupiq

Naime, šminkala sam svoju goru (ili bolju?) polovicu u kostura za nastup kao Misfits tribute bend (Devil's Whorehouse) i još neke članove benda, a kako sam se žurila zaboravila sam kupiti vlažne maramice. Poslije koncerta, nakon umivanja običnom vodom bijela je otišla, ali crna se nikako nije dala. Ujutro sam samo rekla ono što sam mislila da nikad neću - Dragi, skini šminku... 

Poslije tog vikenda cijela vrećica sa svim ovim proizvodima ostala je kod mene još par dana jer je napadao snijeg pa mi se nikako nije dalo ju vratiti odmah (a nije bilo ni hitno). Nisu još bile maškare, ali meni vrag nije dao mira da se malo ne nagrdim - mislim, pa šteta je ne isprobati...

Kombinacija Kryolan Aquacolors, Fresh Scratch Blood, Special Blood, Latex Liquid i jednog sloja toalet papira za izradu ožiljka.

Nova igračka koju je prijateljica nabavila je UV Aquacolors paleta s bojama koje svijetle pod UV svjetlima. Također je vrlo zabavna za korištenje, a više o njoj kroz mjesec dana nakon što ju još jednom pošteno iskoristimo.

Do čitanja!



No comments:

Post a Comment