March 4, 2013

Eto, imam blog... Opet.

Mislim da je bila 2000. ili 2001. godina kad sam dobila internet. U to vrijeme, bez Facebooka, MySpacea i ostalih servisa za gubljenje vremena, nezaobilazna postaja nam je bila Iskonov chat i blog.hr. Sjećam se da sam čitala nekoliko kvalitetnih blogova s kratkim pričama (nisam sigurna postoje li još i danas), ali nisam se odvažila imati svoj blog. Jednostavno, bilo mi je besmisleno voditi blog kao dnevnik na internetu jer mi je život ionako bio bezvezan i dosadan (nije da je sada nešto zanimljiviji, ali o tom potom), a specijalizirani blogovi nisu bili ni u povojima. A i da su postojali, ne bih znala o čemu pisati, kao i sada.

Da me ne biste krivo shvatili, znam ja o čemu bih pisala - ali to je široki spektar tema jer mene previše stvari zanima. Šivanje, lakiranje, šminkanje, bojanje, crtanje, šišanje, decoupage, šmirglanje, izrada namještaja, izrada nakita, koncerti, kuhanje itd. Prije koju godinu (ah, što vrijeme brzo prolazi) s jednim kolegom sam imala raspravu oko blogova, te se sjećam da je on spomenuo kako je besmisleno imati blog o svemu i svačemu (usporedba je bila genijalna: Znaš, nekad si imala časopis za Lov i ribolov, koji je prerastao u časopis Ribolovac, a sad izlazi mjesečnik Moja štuka!) i da bi bilo dobro voditi specijalizirani blog na jednu temu. Njegova konstatacija itekako ima smisla, pogotovo u današnje vrijeme kad su se profilirali mnogi specijalni blogovi (kozmetički, modni, "sam-svoj-majstor" i ini) ali ja sam eto napravila po svome - takozvani džumbus blog. Ili se to možda naziva lifestyle blog? Tko će ga znati...

Bilo kako bilo, opet imam blog. Imala sam tijekom godina nekoliko blogova koji su se bavili uglavnom muzičkim temama i završavali na nekoliko postova - razlog tome je bilo moje paralelno pisanje za jedan časopis (za koji pišem, evo već devetu godinu) pa nisam imala ni vremena ni volje pisati različite članke za obje stranice. Ideju mi je dala kolegica s faksa, nakon što je vidjela neke moje uratke na Facebooku (ovaj put je bila riječ o nekom normalnijem nakitu, za razliku od mojih ostalih modnih ekscesa - o tome u narednim postovima), a njen blog možete popratiti na ovom linku. Blog GirlyGirliness ima različitih tema koje pokriva kao što će i moj (budući) blog pokrivati i moram priznati da mi je to vrlo zabavno štivo za čitati. A ima i predivnog mačka, pa ako ste ljubitelj mačaka svakako zavirite.

I eto, blog je tu. A ukoliko ste se pitali otkud naslov, evo odgovora:


Riječ je o pjesmi jednog meni vrlo dragog benda (koji još nisam gledala uživo, ali nadam se da će se i to uskoro promijeniti) a mislim da naziv donekle opisuje ono čime će se ovaj blog baviti. Doduše, summer holidays baš i nemaju veze trenutno (tek je kraj zime)... Everything else versus pankerisanje bi bio puno bolji naslov, ali čemu dirati u original naziv ovako dobre stvari. 

Do čitanja, lijep pozdrav!

4 comments:

  1. Dobrodošla :D Ja se jako veselim tvojim postovima, i pratit ću te pobožno. Sigurna sam da će biti hrpa super tema. I sve što si navela da te zanima, zanima i mene. Osim možda kuhanja :D :D Slažem se i ne slažem i specijaliziranju blogova. Da, super je kad netko piše o samo jednoj temi. Npr. kozmetici. Ali mene toliko toga zanima i toliko toga želim podijeliti, da ne mogu jednostavno pisati samo o jednoj temi. Možda bih trebala otvoriti još koji blog. Hm. Anyway, dobrodošla opet :D I btw, zaboravila si spomenuti svoju veličanstvenu dinastiju dejanovića :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaj je najbolje, sjetila sam se Dinastije :) I pišem post i razmišljam kak to moram ubaciti i zaboravih. I onda mi se nije dalo preformuliravati cijeli post. Budem već negdje spomenula, to je jedan prekrasan primjerak zabušavanja na faksu ;)

      Delete
  2. bok kolegice, dobrodošla :D
    vidim da pokrivamo slične teme, pa ću te svakako čitati, a možeš i ti mene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni znala da ga imaš :) evo dodano u popis za čitanje i idem odmah prostudirat ;)

      Delete