July 16, 2013

Peeling za tijelo od meda, palente i maslinovog ulja.

Možda će zvučati nevjerojatno, ali istinito je - ja nikad u životu nisam kupila peeling kao takav. Tu i tamo se provuče u gelu za umivanje, ovisi koji kupim, ali otkad sam se u šestom ili sedmom razredu dokopala mamine knjige "Privlačna žena" iz sedamdesetih, moj omiljeni peeling je palenta (žganci, pura, kukuruzna krupica, kako god).

 Knjiga je netragom nestala u nekom razredu srednje škole (možda ju je i raska zaplijenila jer smo ju čitali pod satom), a meni je ostala neprežaljena i dan danas. Kako je pisana prije pedesetak godina (izdanje je bilo iz sedamdesetih, ali mislim da je izvornik napisan još u šezdesetima) bilo je unutra i dosta danas suludih savjeta (tipa: "žena koja ima veću pozadinu ne smije ni pomisliti na nošenje hlača" - taj citat neću nikada zaboraviti, obavezno stavljanje umjetnih trepavica pri kompletnom make-upu lica itd.), ali njeno pravo blago je bilo u mnoštvu recepata za njegu lica, kose i tijela sa sastojcima koje apsolutno svi koristimo u kućanstvu. Dakako da je danas brojne recepte lako naći na internetu, ali ja sam još uvijek po pitanju čitanja "stara škola" i preferiram papir i opipljive knjige. 

Palentu svi, vjerujem, imate doma i konzumirate kao samostalno jelo ili kao prilog (ja ju obožavam uz sarmu ili brudet). Kao što je odlična za jelo, tako je odlična i za piling: ne rastapa se kao šećer, a jako dobro uklanja odumrle stanice kože. Također volim koristiti i gris ponekad, makar njega preferiram za peeling lica jer je sitniji od palente. 

Ovaj put sam taj svoj neprikosnoveni peeling digla na višu razinu - umiješala sam palentu u med (u koji se mama kune da nema bolje maske za lice), dodala malo maslinovog ulja te par klinčića i nešto klinčića u prahu, tek toliko da dobijem neki miris.

 Rezultat me poprilično oduševio iz tri razloga: 

1) jednostavnija uporaba 
 2) manji nered u kadi
 i najvažnije 
3) fino hidratizirana koža zbog maslinovog ulja, 
a već sam pisala o tome kako sam brutalno lijena za mazuckanje bilo kakvih hidratantnim sredstvima i pokušavam na sve načine što više stvari spojiti u jednu.


Gorenavedene sastojke miješala sam u (otprilike) sljedećem omjeru:

 1 šalica meda, 
2/3 šalice palente,
 1/5 šalice maslinovog ulja,
 1 žličica klinčića u prahu i 
5,6 cijelih klinčića.


Sljedeću "turu" planiram namirisati cimetom ili vanilijom, baš me zanima kako će ta kombinacija ispasti. Također, podsjećam da je maslinovo ulje dosta komedogeno tako da, ukoliko planirate raditi ovakav peeling, nemojte ga koristiti na licu. Za tijelo u ovako maloj količini je sasvim u redu (bar na mojoj koži).

Volite li i vi mućkati svoje peelinge ili kupujete gotove?
 I naravno, podsjećam na giveaway u prethodnom postu. :)

7 comments:

  1. Ma meni to zvuči ko neki kolač. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čak je i fino, moram priznat :) Pa u nedostatku slatkog u kući... :D

      Delete
  2. Ni ja nikada nisam kupila piling za tijelo, uglavnom ih sama miksam, iako je palenta super stvar, malo se bojim da ne zaštopam odvode njom:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije baš neki problem što Mr. Muscolo ne može riješiti u sekundi :)

      Delete
  3. I ja volim miksati svoje pilinge i za tijelo obično koristim kukuruznu krupicu smiksanu s uljima i gelom za tusiranje po izboru :D

    ReplyDelete
  4. Volim miksati i u zadnje vrijeme to često radim, ali volim i kupovne :D

    ReplyDelete