February 14, 2014

Stil? Slobodan.

Vjerojatno ste svi vidjeli na vijestima da je jedna sretna žena osvojila eurojackpot u vrtoglavom iznosu od cca 105 milijuna kuna (nakon oporezivanja, naravno). Nisam previše sigurna je l' dotična preuzela lovu, no sigurno je jedno - njen dobitak kao tema se provukao na nekolicini druženja, svakodnevnih kava i razgovora. 

I tak, opuštam se ja neku večer uz novo omiljeno piće u vidu kakaa s rumom (probajte, odlično je)  i razmišljam si, pa kaj bih ja s tom lovom?! Domislih da bi bilo najpametnije, pod broj jedan, naručiti DeLoreana direktno iz tvornice (sad mi se vožnja pomalo i sviđa otkad me majka natjerala na vozački) i naručiti tablice "OUTATIME" pri MUP-u. Dok to lagano pristiže (a u idealnom slučaju bi moglo biti mjesec dana, ako se dovoljno plati, naravno) provodim se na x lokaciji uz [nedostaje tekst jer su radnje spomenute u istom ilegalne, neetične,  nezdrave ili tabu tema, kao i sve dobre stvari u životu]. Nakon svega toga snimam propagandne filmiće specijalno prema stihovima Saše Antića iz TBF-a koji se vrte na svim reklamnim panoima, televizijama i na internetu. Ono, mijenjam svijet na bolje i totaaalni sam si hipi. Zvuči kao dobar plan, nema tu kaj, mislim si.

Odlučih taj genijalni plan podijeliti s gorom (ili možda boljom?!) polovicom. Nije baš bio pretjerano oduševljen.

- Malo si mi dosadna. 
- Ma nemoguće?! A nisam ti bila kad sam bacala loš freestyle? Onda mi se nisi rugao, a trebao si.
- Hoću da mi kupiš dućan s pločama (ali samo jedan, jer je neprofitabilno, ekonomično razmišljanje bravo!) i da odem po Bangkoku ispitivati prodavačice na tržnicama gdje ima za pojesti kiselo-slatke juhe od škampa, pokazujući im sliku te juhe.
- Dogovoreno.
- Volim te, mačak.
- I ja tebe.

***

Ljubav je i kad u par minuta ispričaš hrpu gluposti. I smiješ se nakon toga. 
Kao i kad nekad kasnije čitaš te iste gluposti u historyju chata pa ti ponovno izmame osmijeh na lice. 
Meni je to ljubav.

A ljubav je i kad chili procvjeta usred snježne mećave! (ponosim se svakodnevno :))



Ne znam čemu ovaj tekst ali učinio mi se prikladan kad je već napisan pošto
 je danas Valentinovo, 
makar ljubav bi se trebala slaviti svaki dan. Da, da, klišej, otrcano, ali zbilja je tako. 
A internet trpi svašta. :)


Do čitanja, lijep pozdrav!



1 comment: