December 2, 2013

Jesen u slikama.

Došao nam je lagano i prosinac, a kako su se prve snježne pahulje pojavile još prošli tjedan na mom prozoru, znači da je zima itekako stigla. A kako je stigla zima, vrijeme je i za jedan rezime jeseni, konačno se skupio i dovoljan broj slika.

***

Iako je službeno bilo ljeto, moja jesen je započela s rođendanom. Nisu to više neke proslave uz obilje alkohola, nego pravi bapski domjenak. Ove godine je čak bio organiziran u podne! Kava, muffini, malo priče, malo smijeha i razlaz.


Haračilo se i po nekim koncertima.

The Dillinger Escape Plan @ Tvornica
D.J. & The Wootchyak @ Grey Room
Loš Primjer @ Kset 



Majka se upustila u kuhanje pekmeza. Čak je ispao i zgodan gif.
Kaos u kuhinji koji je nastao zbog par tegli pekmeza i nije bio naročito zgodan. Sljedeći put ćemo to raditi vani i u većim količinama.


Paprike mi i dalje lijepo napreduju. Nadam se da će do proljeća biti nešto i za ubrati :)


Napravih si i novu hobotnicu-ogrlicu. Nažalost, već se raspala. Sad ne znam da li da napravim novu sličnu, ili pak nešto skroz različito.


Jedan od rođendanskih poklona bio je i Illamasqua Scribe. Atipičan i relativno slabo nosiv, ali mi je divan. Nadam se da ću uspjeti korektno poslikati neki look s njim, pa napišem i kraću recenziju.


Bio je i Halloween. Meni i frendici je protekao radno, uz jako dobru zabavu. I fine koktele, naravno.




Uživalo se i u gomilama čokolade i finih tortilja i dipova.



Počela sam plesti i kapu frendu inspiriranu R2D2-om. Valjda ću je ovaj put završiti bez da nešto pogriješim.


Iskopala sam iz "memory boxa" masu starih ulaznica s koncerata. Svega se bome nakupilo zadnjih desetak godina, a na pamet mi je pao i jedan DIY koji će ipak pričekati vlastitu gajbu :)


Nakon sto godina sam nešto i nacrtala, i naravno, to je završilo zauvijek zabilježeno na mojoj nozi. Najdraži film se uvijek mora nositi sa sobom na koži i na eksternom hardu :)




Jedan dan sam i prodavala majice na nekakvom MMA/UFC/FFC/WTF turniru i naravno, morala sam ih i isprobati. Genijalno su tople, ali brate, ovi grozomorni natpisi u ovoj veličini i količini... joj.

***
I za kraj: nemojte očajavati zbog rezultata referenduma. Mi pankeri ćemo se i dalje imati protiv čega boriti! A imam i nove detalje za borbu ;)


***

A kako ste vi proveli jesen?
Do sljedećeg puta, lijep pozdrav i uživajte!

2 comments:

  1. Ne znam sto bih prvo komentirala :)
    U dvije rijeci - krasan post :)

    ReplyDelete
  2. haha zadnja fotka zakon :D bila si aktivna ovu jesen!

    ReplyDelete